štvrtok, 31. októbra 2013

Exhibition of clothes in spanish Málaga

Kedže som tu ešte nováčik, dnes prispievam znovu.(Bodaj by mi toto nadšenie vydržalo čo najdlhšie)
Dnes som navštívila výstavisko v Malage, kde som na Erasmus pobyte. Po celom meste mi do očí udierali pútače na tento outlet prvotriednych značiek, takže som tam kráčala s nadšením a s očakávaniami. Odchádzala som s pár vecami, s ktorými som vôbec nerátala a trošku aj sklamaná. Popravde očakávala som omnoho viac vecí a hlavne omnoho lepšie veci. Outlet sa tesne minul s outletom z roku 1995.

Môj nákup: tri náhrdelníky, čo som tam ulovila za výhodnú cenu plus nejaká tá kozmetika. Priznávam sa kozmetika ma prekvapila. Červený rúž, čierna linka na oči, korektor a dve palety tieňov ma vyšli 5 euro. Že vraj Made in Spain, uvidíme. 
A dnes hore ruky, hore nohy, HALLOWEEN!
 __________________________________________________________________________________
Since I am here only newbie, I post here again today. (I wish this enthusiasm would lasts as long as possible)
Today I went to Palacio de Ferrias in Málaga, where I am in my Erasmus studies. Billboards of this outlet, full of the best brands, hit me in every corner of the city, so I  had big expectations and I walked there with a lot of enthusiasm. I left from outlet with a few things (which I didn´t want to buy in the first place) and also I carried little of dissapointment. Sincerely, I expected much more, much better things. This outlet looked like an outlet from the year 1995.

 My purchase: three necklaces plus some cosmetic. I have to admit that the cosmetic surprised me. Red lipstick, black eyeliner, corrector and two palettes of eye shadows cost me 5 euro. They say Made in Spain, we´ll see.
And today hands up, legs up, HALLOWEEN!


tshirt - El corte inglés, leggins - Stradivarius, jacket - Stradivarius, bag - Promod, shoes - Primark, watches - Fossil 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára