streda, 30. októbra 2013

Time has come: New start for an old personal blog.

Návraty späť do minulosti boli odjakživa zaujímavé pre ľudstvo.  
Ja som sa po dlhej odluke rozhodla vrátiť naspäť na môj blog. (založený ešte v roku 2010 a mierne až celkovo zapadnutý prachom).  Prvá moja myšlienka o blogu vznikla dávno ale dlho sa u mňa nezohriala. Ako som dnes zistila na hodine psychológie rýchla zmena záujmov je v mojej osobnosti hlboko, aj keď nie patologicky, zakorenená. Predsa len na tých "vševediacich" psychologických testoch niečo bude.
S druhou myšlienkou obnovenia "zánovného" blogu sa pohrávam nejaký ten piatok. Neviem síce, či môj blog vôbec nájde nasledovníkov ale myslím si že za pokus to istotne stojí (minimálne si z tohto nápadu spravím vlastný denníček :D ) 
Rozhodla som sa, že môj blog sa bude venovať móde, dizajnu, DIY (čo sa stalo mojou novou vášňou - zatiaľ som vo fáze zbierania materiálov :D ).No myslím, že na prvý článok by to aj stačilo. 
Ďalší článok čo nevidieť. 
A zverejním aj prvú fotku môjho dnešného outfitu (ospravedlňujem sa za kvalitu ale momentálne som v Španielsku a nemám tu potrebné vybavenie, tak aspoň takto).
Hasta luego! ______________________________________________________________________________
Returns to the past were always very interesting for a mankind. 

I´ve decided to come back to write my blog after quite long time (founded in 2010 and little bit obscure by dust).First thought about a personal blog came to my mind long time ago, but unfortunately didn´t last so long. Fast changes of interests are deeply rooted in my personality, as it also revealed a test in psychology class today. After all there is something about these tests. With second thought about recovery of my blog I play in my mind for a while. I really don´t know if my blog will have any followers but I really think that it´s worth a little effort (at least I could make from this blog my personal diary... just joking :D ).
I´ve decided, that my blog will be dedicated to fashion, design, DIY (which is my new passion - so far I am in the phase of collecting material :D ). So... I think for the first article it is enough. 
Next article soon. 

And I also publish a very first photo in my blog. It is photo of my today's outfit (I am sorry for the quality of the photo, but currently I am in Spain, so I don´t have necessary equipment).
Hasta luego! See you soon!


dress - Blanco, jacket - Stradivarius, sandshoe - Primark, bag - Promod, belt - New Yorker, watches - Fossil
(v Španielsku som objavila čaro Primarku/in Spain I have found a magic of the Primark)

                            


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára