streda, 20. novembra 2013

Damn BOOTS!

Mám hlavu v smútku. Dnes aj včera som obehávala všetky možné obchody cez značkové až po tie menej značkové. A čo som našla? Veľké nič! 
Hľadám totižto konkrétnu vec, a to čižmy. Rozhodujem sa medzi dvoma variantami. Buď na vysokom opätku ale s krátkou sárou alebo bez opätku s dlhou sárou (niečo na jazdecký štýl). Nehovorím, že bolo všetko čo som videla zlé ale to čo bolo presne také aké som chcela malo sumu ktorá by mi mohla narušiť rozpočet a tie čo zase mali sumu prijateľnú boli buď z hrozného materiálu alebo mali hrozný strih alebo tlačili atď. No proste katastrofa.
Počasie v Málage sa už trošku mení a horúce dni striedajú tie chladnejšie. Momentálne tu máme okolo tých 18 stupňov a slnečno. Podľa predpovede počasia by rapídne klesať nemalo ale ja som to vôbec s obuvou nedomyslela. Mám tu 14 párov topánok ale ani jedny nespĺňajú čižmový charakter a mnohé z nich ani bez-opätkový charakter. A preto si chcem zaobstarať nejaký ten pár, ktorý by som mohla obnosiť aj v chladnejších dňoch.Vzdávať sa nebudem ale neviem kde by som mala ešte hľadať. 
Jedna vec, čo mi deň spríjemňovala boli výklady v štýle Merry Christmas. Naozaj som zvedavá aké budú prvé Vianoce a celkovo prvá zima mimo rodnej krajiny.  :)

Pridávam fotku z archívu, na pripomenutie dní kde som ešte čižmy nepotrebovala :D 
P.S.: Stále sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek. Ale bohužiaľ inak sa nedá. :(
___________________________________________________________________________________
 Today and yesterday I run through all the shops from branded stores to those less branded. And what I found? Huge nothing! 
 I am looking either for high-heeled ankle boots or boots without heel in the riding style. What I found disappointed me. I am not saying that everything was ugly or not nice but those boots which was exactly how I want them to be would possibly ruin my budget and those which not they had either terrible material or terrible cut. Well... as I told disaster.  
Weather in Málaga has changed and hot days turned to colder ones. Now is around 18 degrees but still  sunny.  Fortunately, according the forecasts, the weather shouldn´t change but still I have problem with shoes. I have here 14 pairs of shoes but some don´t even have character of winter shoes and many of them are with heels, which is problem. That is why I want to have at least one pair that I could fray in colder days. Nevertheless, I will not give up but I do not really know where I should look more. 

I need to say, on the contrary one thing made my shopping better. Shop windows in the theme of Merry Christmas really made my day. I wonder how will be my first Christmas and the first winter out of my country. :) 

 I add photo from archive, to commemorate the days where I didn´t need BOOTS : D
PS: Again sorry for quality of photos. But unfortunately, I can´t make it better now. :(

tshirt - H&M, skirt - New Yorker, bag - random from Spanish market, shoes - Danea, belt - New Yorker, watches - Fossil

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára