streda, 27. novembra 2013

Shopping spree

Pršííííí! Dážď som nezažila asi od polovičky septembra, čo ma aj tak trošku mrzí lebo som si dávnejšie zaobstarala krásny dáždniček. Tak snáď budem mať aj príležitosť ho raz odfotiť v akcií.
Dnes budem pokračovať v téme rozdielov. Jeden a veľmi podstatný mi napadol už dávnejšie.  
Obchody. Miesto kde sa každý zdržiava pomerne často (hlavne v tomto predvianočnom období).
Poznáte to. Vojdete do obchodu a potom už nemáte chuť prísť nikdy viac. A prečo? No lebo spôsob akým ste boli privítaní alebo obslúžení nemá nič spoločné s príjemnosťou. 
Ok, po prvé chápem, že nie vždy má človek chuť sa usmievať a byť milý a nápomocný. Niekedy má človek proste len chuť sadnúť si do kúta a mať pokoj. Hlavne keď, povedzme si pravdu, ani zákazníci nie sú ukážkoví. Napriek tomu základom každého biznisu je ochota a príjemné vystupovanie, bez toho môžete jesť jedlo v reštaurácií s 5 hviezdičkami alebo nakupovať u Versaceho ale už sa druhý krát nevrátite.
V Španielsku sa väčšinou stretávam všeobecne s tým, že ľudia sú milí a ochotní. Neviem či je to tým, že som cudzinka alebo tým, že som dievča ale predsa len pocit je to omnoho lepší keď nikto na mňa nezazerá. Tu mám pocit, že ľudia majú stále úsmev na tvári a vtipkujú a sú zhovorčiví. Teda nevravím, že im vždy viem adekvátne odpovedať vďaka tomu, že španielčina nie je môj rodný jazyk ale úsmev je úsmev. :) Možno je to aj pomerom slnečných a zamračených dní. Hovorí sa, že ľudia, ktorí žijú bez slnka majú aj viac depresií a sú menej šťastní. Tu sa na málo slnečné dni nemôžu sťažovať, čiže by bolo divné keby sa stále mračili.
A preto len to do toho, usmievať sa a tešiť sa zo života, pretože úsmev rozžiari aj ten najtmavší deň. :)
 Dnes len svetríkovo a mala som oblečené moje obľúbené kvetinkové nohavice.
_______________________________________________________________________________
It is raining! I have not seen rain since half of Septembre, what is little bit sad for me cause I bought really cute umbrella, which so far I have not used. :D Today I will continue little bit in the topic of differences, about one and really significant difference I have thought about earlier.  
 Shops. Place where we spend relatively a lot of time (mostly now in this pre-christmas period of the year).
You know it. You enter to the shop and later you have feeling to never come back. Why? Cause the manner which the shop assistant uses for welcoming and serving has nothing to do with friendliness. 
Well, on the one hand I understand, that sometimes one has feeling only to sit in the corner and not see nobody, not to speak to nobody. And let´s say the truth, not all of the customers are kind and very good sample to deal with. Nevertheless, principe of the business is helpfulness and kindness. Without these you can eat in a five-stars restaurant or shopping in Versace and you will never come back. 
In Spain usually I meet with a persons which are kind and friendly and soooo nice to me. I dont know if it is because I am foreingner or maybe it is because I am a girl but is a way better feeling when people are not starring. Here I have feeling that people are constantly happy, that they are making jokes and making little chit-chats and that they have always smile on the face. Of course, I am not saying that I always can respond appropriately due to the fact that Spanish is not my native language, but smile is a smile. :) Maybe is because of the ratio between sunny and cloudy days. Well, it is generally known that people who are living in the darker places are more anxious and more sad. It would be strange if people here would frown all day, because they really cannot complain about lack of sun.
So... Cmon! Lets smile and enjoy the life, cause the smile could brighten the darkest day. :)


 Today I have just sweater-day and I wear my favorite flower pants. I love them.


 cardigan - Sfera, pants - H&M, shoes - Primark, scarf - Primark, bag - Promod



... and smile! :)

2 komentáre:

  1. pekny clanok aj outfit:) V spanielsku som bola a pacilo sa, btw. pozyvam ta na giveaway, kedze si mojim sledovatelom:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) super ze sa pacilo :) uz som sa aj zapojila do giveaway a dakujem za pozvanie. Ak mas chut pridaj sa k mojim sledovatelom. Este len zacinam s blogovanim ale snad to bude dobre :)

      Odstrániť