piatok, 22. novembra 2013

Málaga, Te Amo! Amazing city in the south of Spain.

Dnes som sa konečne dostala k fotkám, ktoré sme robili s kamarátkou dva týždne dozadu. Som nadšená a nemôžem si pomôcť. Toto mesto má neskutočné čaro a strááášne sa mi páči. Ako v celej Andalúzií. Som tu už dlhšiu dobu a cítim sa tu ako doma, čo som nikdy na inom mieste ako na Slovensku necítila.
Poznáte ten pocit keď ste na nejakom mieste a hneď sa cítite ako keby tam patríte? Ja mám taký pocit tu.
 Pozrite sa na akom krásnom mieste mám možnosť žiť. ;)
P.S.: Spomínané čižmy som konečne našla v obyčajnom zašitom obchodíku. Ale som s nimi spokojná. Presne také aké som chcela, bez zbytočných aplikácií, čisté línie a čierne v jazdeckom štýle.
P.S2.: Pridávam fotku outfitu z archívu.
_________________________________________________________________________________
Finally I have got to the pictures, which we made with my friend like two weeks ago. I am thrilled, I cannot help myself but this city has incredible charm and I like it here soooo much. I really feel here like in home, what I have never ever felt in other place than Slovakia.
Do you know that feeling when you are at some place and immediately you feel like you belong there? I have this feeling here.
Look at the pictures of this beautiful place, where I have the opportunity to live. Enjoy it! ;)
P.S.: The mentioned boots I have finally found in one random shop. But I am very pleased with them. They look exactly like I wanted. Without unnecessary aplications, clean lines and black, in ridder style.
P.S2.: I add photo of my outfit from archive.

tshirt - Gate, skirt - Primark, shoes - Primark, belt - New Yorker, bag - Promod, necklace - F&F, watches - Fossil


2 komentáre:

  1. waw tá prvá fotka je nádherná,... v Španielsku som bola pár krát a som tou krajinou očarená, páči sa mi kultúra, kuchyňa, ich temperament,... študovať a žiť tam dlhší čas musí byť úžasná príležitosť, uži si to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, snažím sa si to užiť :) Španielsko je naozaj nádherná krajina. A to počasie ma nadchýna, i keď aj taká klasická zima so všetkým čo k tomu patrí stojí za to.

      Odstrániť