pondelok, 4. novembra 2013

New-In essentials


Za nejaký čas sa mi toho nazbieralo zopár takže som to nafotila a je to tu!

 Biele šaty-  našla som ich náhodne pri odchode z Primarku. Zatiaľ visia v skrini a čakajú na príležitosť. Mám však kompletnú predstavu outfitu, takže už len príležitosť. (Primark
 Šaty v neónovej farbe-  popravde, nikdy som nebola fanúšik ´neónoviek´ a táto móda pre mňa zostala nepochopená ale tieto šaty ma upútali rozviatym strihom a ani tá zelenkavá neónova nie je až taká výrazná na môj vkus. Mohli ste ich vidieť TU. (Blanco)
 Červená denimová sukňa- nemá vrecká ani aplíkácie, je výrazná iba krvavo červenou.(Primark)
 Smaragdový top- farba ma upútala hneď na prvýkrát a má otvorený chrbát, ktorého sa neviem nabažiť. (Shana)
 Biela sukňa- je z jednoduchej bavlnenej látky ale v správnej kombinácií ukáže pekne. (Primark)
_______________________
I mounded these things in some time, so I took pictures and here we are!

 White dress- I found them accidentally in sale part of Primark when I was about to leave. I can´t wait for an occasion to wear this dress. (Primark)
 Neon dress- frankly, I´ve never been a fan of the neon style and it remained misunderstood for me. But this dress has a beautiful wavy skirt and that greenish color is not that strong for me. You could see them HERE. (Blanco)

 Red denim skirt- it doesn´t have any applications or any pockets. (Primark)
 Emerald top-  the color caught me in the shop at the first sight and it has open back, which is my big addiction. (Shana)
 Skirt with valances- is made from a cotton fabric but in good combination it can looks nice. (Primark)


  Hnedé sandálky- zas som ich objavila náhodne, keď som sprevádzala kamarátku pri love balerínok. Mali len dva kusy a zázrakom presne moju veľkosť. Pri skúšaní som neverila vlastným očiam lebo sedeli ako na mňa. (Primark)
Mám šťastie na náhody a výpredaje a nachádzam skvostné veci hlavne keď ich nehľadám. Naopak keď hľadám nenájdem. Murphyho zákony. :)
 Oranžové na platforme - opäť náhoda. Mali aj biele aj hnedé ale tieto sa mi zdali najveselšie a hlavne nepopierateľne pohodlné. (Marypaz)
 Béžové lodičky- možno trošku extravagantné vďaka strapcom. Zatiaľ som ich ešte neobula ale určite im využitie nájdem. (Marypaz)

 Kráľovský modré lodičky- vyzerajú kúzelne a pokukovala som po nich odkedy prišli v Zare do novej kolekcie. Akurát ma odradzovala cena. Nakoniec som ich (opäť) náhodne našla vo výpredajoch v Španielsku za polovicu. To už som týmto celo-koženým kráskam odolať nemohla. (Zara)

 Už sa neviem dočkať kedy tieto nové vecičky vynosím. Aj keď zima sa blíži ( pomaly ale isto ) ešte stále sa to tu v Španielsku nosiť dá.
________________________________________________________________________________

 Brown sandals - I found them accidentally in shop. They had only two last pairs and by a miracle, exactly in my size. When I tried them I couldn´t believe to my own eyes because they fitted like they have been made for me. (Primark)
I have luck for a coincidences and sales, because many times I find really precious things, mostly when I am not looking for them. Classic Murphy´s law. :)
 Orange platform shoes- again accidentally. They had also in white and in brown color but this one seemed  merrier and  undeniable comfortable. (Marypaz)
 Beige shoes with tassels- maybe they are a bit extravagant cause of tassels. So far I haven´t worn them yet but surely I will find an ocassion. (Marypaz)
 Blue high heels- they look incredible on the foot and I was glancing on them from the moment when they were in the new collection in Zara. Just they were too expensive. Eventually, I found them (again) accidentally in Spain for half of the price. And there I couldn´t resist to these full-leather beauties.(Zara)



I can´t wait to wear these catches. Although winter is closer and closer, here in Spain is still possible to wear all of this.

Hasta pronto!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára