streda, 13. novembra 2013

Spanish winter: no central heating and cold inside of the flats.

Stále mám síce tak trochu pocit, že si píšem sama pre seba. Dúfam však, že sa raz odvážite komentovať a dovolíte mi poznať aj Váš názor.
Dnes je je jeden z tých naozaj pekných dní. Neviem ako vám, ale mne dáva slnko naozaj obrovskú energiu a som rada, že tých neslnečných dní som tu zatiaľ veľa nezažila. Ale aj to príde, zima sa blíži. Tu je to s ročnými obdobiami trošku rozhádzané. Naozaj rozoznať sa tu dá len Leto a Zima. Že sa pomaly zozimnieva sa dá postrehnúť hlavne na pár opadaných listoch zo stromov a tiež vďaka 13 stupňom v noci. Španieli majú jednu nevýhodu. V zásade nie sú pripravení na zimu. Radiátory, to je pojem, ktorý je asi tak vzdialený ako Austrália. A preto sa tu človek musí v zime naozaj naobliekať, paradoxne nie až tak vonku ako vnútri. 
Každopádne zatiaľ je to akoby po lete prišla jar a ta sa snažila bojovať so zimou. O čom síce nevypovedajú moje studené nohy ale veď čo čakám od jesene?
Keďže blog zanedbávam z tej fashion stránky rozhodla som sa postnúť môj dnešný outfit. 
Dúfam, že sa bude páčiť. Oranžová sukňa vo mne vyvoláva pocit leta a rifľová košeľa je mojím novým úlovkom a neviem sa ho vzdať. 
Prajem pekný deň!
__________________________________________________________________________________
Now and then I have a feeling that I write for myself. I hope that one day you will dare to comment my posts and you´ll let me know your opinion :) 

Today it is one of those really nice days. Sun gives me a lot of energy and I am very glad that I have not seen so much of no-sunny days here. But winter is coming. Here it is with the seasons a bit scattered. You can really recognize only summer and winter. The thing that winter is slowly coming can be seen mainly on a few fallen leaves and also because of 13 degrees at the night. I think that Spaniards are not ready for the winter. Radiators, it is a concept that is as far as Australia from here. Because of that people must wear more during the winter ,paradoxically, inside of the flat. 

Since it is beautiful out there I can wear outfits like this one. Orange skirt evokes in me a feeling of summer and denim shirt is my new catch and I can´t keep it in closet.
Have a nice day !
skirt - New Yorker, t-shirt - New Yorker, shirt - Pimkie, shoes - H&M, bag - Promod, watches - Fossil

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára