utorok, 31. decembra 2013

2013

Musím sa previnilo pochváliť, že sa mi podarilo dopozerať všetkých 8 sérií Desperate Housewifes. Áno, aj ja som si myslela, že je to hlúpy seriál ale keď už som sa do toho dostala, nevedela som sa toho vzdať. 
Dnes je deň D keď sa skončí rok 2013, ktorý bol pre mňa plný nových vecí a zážitkov. Nielenže som spoznala množstvo ľudí, najmä zo zahraničia. Prestala som sa hanbiť rozprávať po anglicky. Začala som komunikovať v Španielčine. Študujem celý jeden semester v Španielsku (a ešte jeden mám pred sebou). Spoznala som môjho drahého priateľa a aby som nezabudla, začala som písať blog!
Nie som typ čo si dáva predsavzatia. Chcela by som ale nikdy som nemala pocit, že by som ich naozaj splnila. Možno to tento rok skúsim.
Chcem Vám všetkým popriať len to najlepšie a najkrajšie do nového roku, veľa všetkého čo si prajete, hlavne aby sa Vaše predsavzatia splnili do bodky tak ako si ich neplánujete a veľa nových zážitkov. Lebo tie robia život takým zaujímavým.
Šťastný nový rok!
 _____________________________________________________________________________
I need to guilty boast that I was successful and I watched all 8 series of Desperate Housewives. Yes, I also thought that serial is silly but when I finally have got to watch it I couldn´t stop.
Today is day D when this year will finish his journey. I need to say that this year was for me full of new things and new experiences. Not only I met a lot of new people, mainly from foreign countries also I´ve stopped to be ashamed of speaking in English plus I´ve started to speak in Spanish. So far I´m studying in Spain (and I have another one semester ahead of me). I met also my boyfriend and to not forget, I have started to write this blog!
I would like to wish you all the best in New Year 2014, may your New Year´s resolutions fulfill to the point you want and a I wish you a lot of new experiences. Because they make our lives amazing. 
Happy New Year! Feliz aňo nuevo! 



Západ slnka z posledného dňa roku 2013/ Sunset of the last day of the year 2013


  
!!!! HAPPY NEW YEAR!!!!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára