pondelok, 24. februára 2014

Little things which make the life happier :)

Na čom v živote záleží? Podľa mňa na maličkostiach, ktoré rozjasnia deň. Napríklad keď sa na vás predavačka v obchode milo usmeje alebo s vami vtipkuje (to sa mi stalo dnes, výnimočne takmer všetky predavačky, ktoré som stretla boli milé, usmiate a vtipkovali). To je niečo čo mi dokáže rozveseliť nielen deň ale aj nákupy (a marketingovo určite kúpite viac lebo sa cítite dobre- áno som budúca marketérka :D ). Alebo keď nečakane stretnete ľudí, ktorých ste dlho nevideli ale najmä ste nečakali, že sa s nimi vtedy stretnete (to sa mi stáva, takmer každý deň odkedy som na Slovensku). Alebo z tej materiálnej stránky keď si zadovážite alebo dostanete niečo čo síce nie je veľké ani drahé ale je to milé a máte z toho radosť. 
Takéto vecičky ma čakali doma keď som prišla. Plus mi kamarátka doniesla objednané veci z H&M. Keďže do Španielska ani na Slovensko sa zatiaľ nedá objednať oblečenie cez net musela som improvizovať. Čiže info: V Nemecku sa dá z H&M objednávať online :) UPDATE (už aj v Španielsku). 
Čo Vy? Tiež Vám maličkosti rozjasňujú dni? :)
_________________________________________________________________________________
What matters in the life? In my opinion, small things which brighten the day matter. Either thing like nice and friendly sale assistant who smiles at you nicely and makes jokes with you (this happened to me today, extraordinarily, almost every sale assistant, which I met today was extremely nice, smiling and even made jokes). This is something which really makes my day( from marketing side people will buy more cause they feel better- yes I am future marketing girl :D ). Or when you unexpectedly meet somebody, who you have not seen very long time (this happens to me almost every day since I am in Slovakia). Little things matter from the material side too. For example when you buy or get something, which is not expensive or big but it makes you happy and you see that the person choose it with love and good intention. 
These little things waited for me here in home. And my friend brought me some things from H&M, which I ordered. It is not possible to order clothes online neither from Spain, nor from Slovakia. Conclusion: from Germany it is possible. :) UPDATE (in Spain too).
What about you? The small things brighten your days too? :)


 Dvojo rukavíc, Oriflame hojivý zázrak, čokoládová domáca nátierka z Pražských vianočných trhov (zbožňujem tú malú krásnu krabičku v ktorej je "vajíčko" zabalené)
______________________________________________________________
Two pairs of gloves, Oriflame protecting balm - tender care (I adore this small charming package in which is this "egg" packed), chocolate homemade spread from Prague christmas market

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára