streda, 12. marca 2014

Back in Spain

Už som znova v Málage a som strašne rada dvom týždňom stráveným doma na Slovensku. Stretla som   rodinu a kamarátov, vybavila som všetko čo bolo treba a preto to hodnotím viac ako pozitívne.
 Keď som odchádzala zo Slovenska všetci sa ma pýtali či mi to doma nebude chýbať. Samozrejme že bude ale Španielsko pre mňa nie je zahraničím ale skôr druhým domovom. Keby si tak môžem preniesť zopár ľudí sem bol by to raj na zemi. Na druhej strane v tomto internacionalizovanom svete poprepájanom krížom-krážom nie je problém stretnúť napríklad kamarátku žijúcu v Nemecku či hocikde inde na svete. 
V posledných dňoch je vo vzduchu cítiť jar a preto som využila krásne slnko na nafotenie outfitu. Tentokrát na fotkách nie je celé telo ale dúfam, že mi to odpustíte. 
__________________________________________________________________________________
I´m already in Málaga but really glad that I was two weeks home in Slovakia. I have met after 5 months my family and friends. I managed everything what was necessary so I rate my stay there more than positive. 
When I was leaving from Slovakia everybody asked me if I will not miss my home. Of course, that yes. But Spain is not for me an outland, is more like my second home. If I could bring here some people it would be a paradise on earth. On the other side in this world with internationalization and connections all over the world there is no problem to meet even friend who is living in Germany or wherever else. 
In last days it is possible to feel spring in the air and cause of this I used sun for some photos of my outfit. This time there is not full body on the photos but I hope that you will forgive me this small mistake.



 t-shirt - Gate, jacket - H&M, jeans - Primark, bag - Miscaprichos (Granada), shoes - Primark, necklace - Aliexpress.com, watches- Fossil



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára