štvrtok, 20. marca 2014

Flower-power

Flower-power je výraz, ktorý používa môj priateľ vždy keď vidí moje kvietkované nohavice (ktoré sa mu mimochodom nepáčia). Videla som ich dlhý čas v kolekcií H&M. Myslím, že to bola jarná kampaň roku 2013 alias všade samé kvetinky. Zaujali ma až keď som si ich skúsila, vlastne len tak z recesie. Musela som si ich kúpiť.Niekto by si povedal, že je ťažké skombinovať takéto výrazné kúsky ale práve naopak. Hodí sa k nim takmer všetko, samozrejme jednofarebné a človek to nesmie prekombinovať. Vždy keď si ich oblečiem rozjasnia mi deň, nič nie je tak čierne ako sa zdá a všetko má svoje riešenie (samozrejme je to taká milá vsugerácia).
Popravde, keď sa tak nad tým zamyslím, vzorované spodné časti sú celkom mojou slabosťou. A vrchné diely mám viac jednoduchšie, jednofarebnejšie a podobne. 
Každopádne, kvetinové nohavice som doplnila rifľovou košeľou,uviazanou v páse aby vynikol vyšší pás.
Čo na to hovoríte? Páčia sa vám kvetinové vzory? 
______________________________________________________________________________
Flower-power is an expression, which uses my boyfriend every time when he sees my flower pants (by the way, he doesn´t like them at all). I have seen them in H&M collection for a long time. I guess that was spring campaign 2013 alias everywhere flowers. They don´t attract me until I tried them. In that moment I had to buy them. Somebody would say that is difficult to combine these extraordinary pieces, but in reality it is quite easy. They fit to almost everything, of course it needs to be monochromatic and we can´t overdo it with a lot of other stuffs. Every time when I wear these particular pants they enlighten my day, nothing is that black as it seems to be and everything has solution (yes, it is just nice suggestion).... 
If I think about it, patterned bottom parts are mine weakness. Top parts are simple and monochromatic.
So anyway, flower pants I combined with denim shirt, which I tied up on the waist in order to make high waist of pants more significant.
So what do you think? Do you like flower patterns? 
  Kampaň H&M Jar 2013/ Campaign H&M Spring 2013



t-shirt - New Yorker, shirt - Pimkie, pants - H&M, shoes - Primark, denim jacket - Stradivarius, bag - Lindex, necklace - random from Málaga Fair, watches - Fossil


2 komentáre: