nedeľa, 30. marca 2014

16 photos of Spain: How does look like a life in spanish Andalusia? :)

Nedávno som si robila poriadok v mojom notebooku a narazila som na kopu fotiek, ktoré som urobila v Španielsku, v Andalúzií a chcela by som sa s nimi podeliť.
Fotky sú obrázky spomienok a zachytené momenty života. Preto robím fotky asi všade a zo všetkého lebo raz sa na nich po rokoch pozriem a vyčaria mi úsmev na tvári :)
Tak dúfam, že tieto fotky vyčaria úsmev aj vám :)
_______________________________________________________________________
Recently I have made an order in my notebook. During this cleaning I found a lot of pictures, which I have made in Spain, in Andalucia and I want to share them.
Photos are pictures of memories and captured moments of life. Because of this I take pictures almost everywhere and almost from everything so that once after years I could look at them an smile :) 
So I hope that these pictures makes you smile as well :)

 
 
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára