nedeľa, 30. marca 2014

Bazárik z môjho šatníka alebo vyberajte, berte, zjednávajte, kupujte :)


Sorry, this post is this time only for Slovakian readers. 

Robila som si poriadok v šatníku a rozhodla som sa niektoré veci predať aby mohli spraviť miesto novým kúskom a snáď aj poslúžiť niekomu inému keďže ja tie veci nenosím.
Vytvorila som preto stránku na facebook-ovú stránku s fotkami a popismi.
Predávam za čo najnižšie sumy (samozrejme veci sú v top stave, niektoré ani nebolo nosené alebo len raz dvakrát.. čiže ako nové). Ak by ste mali záujem určite sa vieme na cenách aj dohodnúť. Hlavne sa toho všetkého chcem zbaviť. Lebo len teraz si uvedomujem, že mám toho nejako veľa. :D

Ak by ste mali o niečo záujem opýtajte sa cez facebook alebo tu :)
Prajem príjemné nakupovanie.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára