štvrtok, 24. apríla 2014

Colors!

Aj vy máte radi farby? Ja veľmi i keď nie vždy sa odvážim na nejaké crazy kombinácie. Pravdou je, že nemám rada neónové farby, takže tie v mojom šatníku veľmi nenájdete ale inak tipujem, že z každej farby mám nejaký kúsok (aj keď veľa z nich triedim a nájdete ich na tejto fb stránke). Sukňu z dnešného outfitu som vlastne zdedila. Mamina môjho priateľa vyraďovala nejaké veci zo svojho šatníka, a viacmenej veci, ktoré jej len zavadzali v šatníku. Sukňa potrebovala len malinké skrátenie a ...voilá. Neviem ako vy ale každým dňom viac a viac zisťujem, že staršie kúsky sú skvelo použiteľné aj pre moderné outfity - hlavne keď uvážime, že móda sa neustále vracia. A je to svätá pravda! Jasne si spomínam na šatník mojej babky a na niektoré veci z jej mladosti, ktoré som videla ako malá (ok, nielen videla, v ktorých som sa aj špacírovala po byte aj keď mi boli minimálne o 10 čísel väčšie) a ktoré nanešťastie už vyhodila. Každopádne sukňu som doplnila mojou obľúbenou denimovou košeľou a modrými lodičkami. Čo poviete? :)


Do you like colors? I like them so much. Although not everytime I dare to wear some crazy combinations. For example, I really don´t like neon colors, so in my closet you would not find so many pieces like that.
Today´s outfit skirt I literally inherited. My boyfriend´s mom made some riddance of her old clothes, mainly the things which she didn´t use for many years. Skirt was just little bit shortened and...voilá. I don´t know what do you think but I assure myself almost every day that older pieces can be used even for a modern outfits - mostly because fashion returns. For example, I clearly remember of my gradma´s closet and of some pieces of her clothes from times when she was young. When I was a small girl I saw a lot of them (well, I did not only see them, but I wore them and I felt like a fashion icon and you can imagine that they were like 10 sizes bigger :D ) but unfortunately she already has trashed almost all of that precious things.
So the skirt I wear with my favorite denim shirt and with navy blue pumps. Do you like it? :)

shirt - Pimkie, skirt - unknown, pumps- Zara, collar- New Yorker, watches - Fossil

6 komentárov:

  1. fakt nádhera, pristane ti to :) súhlasím s tebou, niektoré vintage kúsky sú nadčasové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A je to tak, niekedy je to až dobrodružstvo, že co všetko sa dá nájsť v skriniach :)

      Odstrániť
  2. Wow tie farby suuu super :) inak to mas silonky ci takke opalene nohy? :-O

    Majuska.noliskova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem :) telové silonky veľmi neobľubujem a tu mám príležitosti opalovať sa:) takže bez siloniek :)

      Odstrániť
    2. Aha lebo to vyzera ako keby si mala :) nahodou podla toho ake telove silonky na sebe mas tak mozu yt aj prkne. Ja ich nosim skoro stale a podla mna su prkne len treba kupovat tie kvalitnejsie a leskle :)

      Majuska.noliskova

      Odstrániť
    3. To určite áno aj telové silonky vedia byť pekné :)

      Odstrániť