streda, 30. apríla 2014

H&M rhinestones shorts

Zbožňujem tieto kraťasky s kamienkovou aplikáciou. Sú z minuloročnej kolekcie Conscious z H&Mka. Kombinovala som ich len so svetríkom béžovej farby a plátenkami. (Plátenky sú jednoducho skvelé. Mám ich v čiernej, bielej, sivej a plánujem kúpiť jedny v broskyňovej farbe). Dnes len takto krátko... Pomaly ale isto sa mi blíži koniec semestra a stále som sa nedokopala k niektorým veciam (áno, som lemra). V máji mám teda kopu vecí, ktoré spraviť a dúfam, že ich všetky stihnem. Ešte k tomu bude Feria v Córdobe, na ktorú plánujeme ísť. Čiže kopu vecí na práci. A aký bude váš Máj?


I adore this shorts with rhinestone application. They are from the last year´s collection of H&M. I wear them just with a beige cardigan and sandshoes. (Sandshoes are just amazing. So comfortable and I have them in black, white, grey and I plan to buy also in peach color). Today just this short... The end of semester is coming and still I cound´t convince myself to do all stuffs I have to do  (yes, I know I´m  laaazy). In May I have a lot of stuffs to do, which I have to do and I hope that I will do all of them. In addition, in May we plan to go to the fair of Cordoba and I have to start to prepare for the exams. And what do you plan to do in May? :)


 shorts- H&M, cardigan- Zara, top- El Corte Inglés, bag- Promod, shoes- Primark, watches- Fossil

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára