nedeľa, 6. apríla 2014

´Sardinas´ and the sea: Regular sunday in spanish Málaga.

Nedeľa ako stvorená na malú prechádzku a obed pri pláži. Neboli sme jediní s týmto nápadom. Pri pláži v El Palo (časť Málagy) bolo neskutočne veľa ľudí, preplnené reštaurácie, žiadne parkovacie miesto a na pláži kopa opalujúcich sa ľudí. Dokonca som videla niektorých odvážlivcov čo sa vliezli ovlažiť do mora.
Naša obľúbená reštaurácia bola tak preplnená, že mali ľudí na čakačke. Musím povedať, že mám radšej obdobie keď tam je tak o 3/4 menej ľudí. Nielen kvôli relaxu ale hlavne kvôli tomu, že čašníci boli nervóznejší a zábudlivejší. To samozrejme chápem ale ako zákazník keď si chcem vychutnať obed vonku tak očakávam servis na aký som u nich zvyknutá.
Uznala som, že dnes bol moment pre biele jeansy (ktoré som kupovala cez net a našťastie som aj celkom trafila veľkosť, pretože veľkosti jeansov sú pre mňa záhadou) a pre blúzku na ktorú som natrafila vo výklade jedného second-handu. Nemohla som jej proste odolať a keď som ešte zistila aj jej pár eurovú cenu nebolo nad čím premýšľať. Je to môj prvý a zatiaľ aj posledný úlovok zo second-handu.

Slovenským a českým čitateľom by som chcela pripomenúť moju prvú GIVEAWAY a takisto aj vecičky, ktoré posúvam ďalej z mojej skrine.
 Majte krásnu nedeľu :)
__________________________________________________________________________
Today is the sunday made for a small walking and lunch on the beach. True is that we were not the only one with this idea. Near the beach in El Palo (part of Málaga) was so much people, full restaurants, no parking and on the beach a lot of people sunbathing. Even I have seen some brave persons who entered to the sea to refresh themselves. 
Our favorite restaurant was that much full that they had a waiting list. I have to say that I like more the season when there is like 3/4 less people. Not only cause of the relax but mainly cause the waiters were more nervous and more forgetful. Of course I understand it but as a customer when I want to enjoy the lunch out I expect services I´m used to get. 
Today I have decided that was a day for a white jeans (I bought them on the net and luckily I ordered good size, cause the sizes of jeans are for me a big mystery) and for the blouse which I found in shopwindow of one thrift shop. It is my first and so far the last catch from thrift shop. 
Have a nice sunday :)



 blúzka/blouse - Topshop, rifle/jeans - H&M, balerínky/flats - H&M, kabelka/handbag - Mis Caprichos, hodinky/watches - Fossil, okuliare/glasses - random





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára