sobota, 26. apríla 2014

White color

Nie je nič lepšie ako bezstarostne vylihovať na pláži (musím napísať niekoľko seminárok, začať sa učiť ale povedzme, že bezstarostne). Jedna vec, ktorú však pri tejto činnosti nemám rada sú panda oči. Bez okuliarov to moje oči nevydržia a s nimi som opálená na panda style. A práve teraz vyzerám ako taká panda. Ak sa však chcete vyhnúť panda style opticky sa dá docieliť tmavšia pokožka aj nosením bielej farby. Ja bielu zbožňujem! Začala som ju nosiť častejšie asi tak rok dozadu. Predtým sa biela veľmi nevyskytovala v mojom šatníku - a teraz ju nosím takmer v každom outfite. Koniec koncov trošku bielej nikdy neuškodí! Mimochodom vestička je ďalším zdedeným kúskom od priateľovej mamy. 


There is nothing better than to lie on the beach and relax (I have to write several term papers, start to study for exams  but let´s say that I can relax). One thing which I don´t like in relate to sunbathing are panda eyes. My eyes can´t handlle sun without glasses and with them I am tanned in panda style. And righ now I look like panda. Although, there is another way how to get (at least optically) tanned skin. Wearing of  WHITE color! I love white color :) I have started to wear white color like one year ago. Before that was my closet white-free. Now the white color appears almost in every outfit. Little bit of white never hurts. By the way, the vest at the pic is another inherited piece of clothes from my boyfriend´s mom. 

skirt- Primark, top- El Corte Inglés, vest- Cortefiel, flats- H&M, collar- AliExpress, watches- Fossil, glasses- random

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára