štvrtok, 8. mája 2014

Healthy

V poslednej dobe surfujem na nete ako o dušu a vyhľadávam stránky a triky na cvičenie. Nehovorím však o zdvíhaní činiek (to je pre mňa aktivita, ku ktorej by som sa nedonútila) ale o cvičení jógy a pilatesu. Krátkodobo som už cvičila pilates pre pár rokmi avšak teraz som si zadovážila fit loptu (krásnej sýto-žltej farby). Pilates a jóga je podľa mňa vhodný spôsob ako si vytvarovať a posilniť postavu, svaly sa krásne natiahnú a celkovo telo bude flexibilnejšie. Okrem toho každé ráno pred jedlom pijem vlažnú vodu s citrónom. Účinky by mali byť detoxikačné, prečistiť pleť a zlepšiť metabolizmus. Nevidím na sebe nejaké veľké účinky avšak pravda je, že sa cítim dobre. Neviem či je to tým citrónom alebo tým, že som všeobecne celkom spokojná. Hlavné je, byť v živote spokojný a robiť to čo nás baví. Vtedy sa cítime najlepšie na svete a netreba nám ani citrónovú šťavu. ;) Základom outfitu sú modré lodičky, ktoré milujem od prvého momentu  a doplnila som ich čiernym overalom, košeľou zemitej farby a béžovou kabelkou. :) 
Rada by som vám pripomenula môj bazárik s oblečením, ak by ste mali o niečo záujem stačí ma kontaktovať prostredníctvom stránky. Budú ešte pribúdať veci, ale na to sa musím najprv pozrieť do môjho šatníka, ktorý je momentálne odo mňa vzdialený 3000km ;) ODKAZ TU.


I surf through all possible websites and I am looking for some pages and tricks for exercises. I am not speaking about lifting dumbbells in the gym (this is activity, to which I can´t force myself) but about Pilates and Yoga. Some years ago, I was doing Pilates for months but this time I have bought a fit ball (of perfect  yellow color). Pilates and yoga is for me perfect way how to form and firm the body, the muscles will be firm and the body will be more flexible. Besides of this I drink semi-hot water with a fresh lemon juice every morning before my breakfast. It should have detoxication effects, cleaning effects for the skin and it should help to the metabolism. Frankly, I don´t see some significant changes but the truth is that I feel good. I don´t know if it´s cause of the lemon water or cause I am generally happy and satisfied. Important is to be happy in the life and do what you like. In this case I think you will feel the best and even without lemon water ;) Blue heels are main point of outfit, which I love from the first sight and I wear them with black jumpsuit, shirt and beige bag :)

jumpsuit- H&M, shirt- H&M, belt- Primark, pumps- Zara, bag- MisCaprichos, watches-Fossil, collar- New Yorker

2 komentáre:

  1. Moc ti to sluší. Ty boty jsou fakt úžasné a krásně ten outfit rozsvítily :)
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti ;) Presne pre to som ich tam dávala lebo sa mi to zdalo farebne príliš fádne. Som rada, že si toho istého názoru :)

      Odstrániť