piatok, 2. mája 2014

Hello May - DIY!

Už musím naozaj začať robiť DIY projekty (ktoré mám pripravené veľmi dlho v hlave). A tak som sa zaťala a prvý výsledok je hotový. Svetrík som si kúpila v markete za pár eur a plánovala som si ho prerobiť na  cropped svetrík. Trvalo mi 6 mesiacov, kým som sa rozhýbala k činnosti ale stálo to zato. Mrzí ma však, že z toľkej DIY eufórie som zabudla spraviť fotku svetríka pred úpravou. Tak vám to aspoň opíšem. Nič svetoborné som s ním neurobila len som ho skrátila (pretože pred úpravou bol do polky stehien, takmer ako šaty) a spodný lem som prišila na požadovanú dĺžku. Nemôžem síce povedať, že by som bola krajčírka prvej kategórie ale predsalen svetrík je nositeľný a vyzerá veľmi pekne. Veď posúďte sami :) 


I have to start to make my DIY projects (which I have in my mind for a long time). So here we - my first DIY piece is done. This sweater I bought in market and it cost me almost nothing. I planned to cut it and change it from boring long sweater to cute knitted cropped top. It lasted me 6 months to convince myself to start a work. I just feel sorry cause with all of that enthusiasm I have forgotten to take pictures of the sweater before cropping. So, at least I describe it. Frankly, I didn´t do nothing complicated, just I shortened it and the hem of the cardigan I sew on the desired lenght. I can´t say that I am tailoress of the first category but new cropped top is wearable and looks very stylish. See for yourself :)



 cropped top- DIY, shorts- H&M, shoes- Primark, belt- Primark, handbag- Lindex, watches- Fossil

4 komentáre:

  1. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;) Thank you for follow, very nice of you.
      Are you? Could you tell me your name on instagram? :)
      Greetings from Spain (currently from here) :)

      Odstrániť