streda, 14. mája 2014

Patterned

Nikdy som si nemyslela, že dokážem ochorieť zo dňa na deň (doslova z hodiny na hodinu) bez nejakých predošlých symptómov. Stalo sa vám to už niekedy? Prekvapilo ma to aj preto lebo každé ráno pijem vodu s citrónom (ako som spomínala v tomto príspevku) a ako je teda všeobecne známe, v citróne je veľa vitamínu C dobrého na imunitu. Na druhej strane musím povedať, že skutočne chorá som bola tak dva dni. Takže možno (hlboko dúfam) aj ten citrón k tomu prispel. Liečila som sa síce aj dvoma tabletkami paracetamolu ale hlavne som pila veľa vody (a ako inak) s citrónom. A voilá... som fit! ;)  Kvietkované nohavice na fotke sú ďalším zdedeným kúskom od priateľov maminy. Je to vlastne taký vintage kúsok. Čo na ne poviete?


Some days ago I woke up and I was sick. Frankly, I have to say that I have been really surprised. I never have thought that I can get sick from day to day (literally from hour to hour) without any previous symptoms. Have this ever happend to you? It surprised me mostly because I drink every morning water with lemon (as I mentioned here) and as it is well-known in lemon there is a lot of vitamine C, good for our immunity. On the other hand I have to say that I was really sick only for two days. So maybe (and I truly hope) that lemon helped me. I cured myself, in total, with a two pills of paracetamol and I drank a lot of water (of course) with lemon. And voilá... I´m fit! ;) At the photo you can see flower pants, which are another inherited vintage piece from my boyfriend´s mom. What do you think about them?

pants- United colors of Benetton, top- F&F, flats - H&M, bag- random, belt - New Yorker, watches- Fossil,

2 komentáre: