utorok, 20. mája 2014

Šatníkovo.sk

Today only for slovak and czech readers.

Ak ste si čítali tento článok istotne viete, že som si robila poriadok v mojej skrini (a budem pokračovať vo vyraďovaní). Dôvod je jednoduchý. Mám veľa vecí a stále pribúdajú a pribúdajú. Veci, ktoré vyraďujem som buď nemala na sebe nikdy, alebo len pár razy a je mi ľúto ich vyhodiť preto dúfam, že urobia službu a radosť niekomu inému. Nedávno som inzerovala veci na stránkach rôznych FB bazárov a bola mi ponúknutá možnosť inzerovať na stránke www.šatníkovo.sk

Je to presne typ stránky, ktorá mi od začiatku na internete pre slovenských kupujúcich/predávajúcich chýbala. Existujú totiž viaceré podobné zahraničné stránky ale ak človek nechce minúť hrozné peniaze na poštovnom tak sú mu jednoducho na nič. Orientovať sa na stránke je veľmi jednoduché pretože veci sú prehľadne roztriedené do skupín (šaty, topánky, nohavice..atď) a tiež sa hneď zobrazujú potrebné informácie ako cena a podobne. Takisto registrácia na stránke je zadarmo.

Ak by ste mali záujem moje veci nájdete pod týmto nickom: http://satnikovo.sk/SaleTriftShop





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára