pondelok, 23. júna 2014

San Juan night!

Ani som si neuvedomila ako rýchlo ten rok zase prešiel. Doslova hodiny sú minútami a dni hodinami. Dnes je sviatok San Juan (Svätý Ján). Neviem presne povedať čo tento sviatok znamená ale večer sa oslavuje pri  vatrách na pláži a to je miesto kde sa presne chystáme aj my. Takže som zvedavá a spravím nejaké tie fotky. Myslím, že tento sviatok má niečo spoločné s našimi Svätojánskymi ohňami - ako oslava leta. :) Outfitom sa nezapriem. Zase raz a znova H&M top (ten nový, ktorý som spomínala TU). Nie som si ešte istá či si ho nechám alebo ho posuniem mamine alebo či ho posuniem z môjho šatníka rovno ku vám TUTO. Každopádne zaujal ma natoľko, že som si ho musela kúpiť. Celkom sa mi páči táto kombinácia topu s horčicovou sukňou a doplnená už len hnedou farbou na lodičkách a kabelke. Čo si myslíte vy?
Mimochodom nezabudnite sledovať blog. Už stredu tu začnú pribúdať články o rozdieloch medzi Španielskom a Slovenskom, ktoré mi doma budú chýbať. Prajem krásny začiatok týždňa. :)

This year passed unbelievably fast. Literally, I have feeling that the hours are minutes and the days are hours. Today is day of San Juan (Saint John). Yet, I can´t explain what does it really means. I just know that in the evening we (and another one milion of people) will celebrate this festive day at the beach with big bonfires.  So I´m really curious and I will probably make a lot of pictures. I think that this will be something like  celebration of upcoming summer. Outfit is 100% me. Again H&M top (that new one, which I mentioned HERE). I like combination of this top with a mustard color skirt. Accesorized only with brown color which is on the heels and bag.What do you think?
Anyway, don´t forget to follow blog. Wednesday I start to upload posts about differences between Spain and Slovakia.:)


top- H&M, skirt- Gate, sandals - H&M, bag- Mis Caprichos (Granada), glasses - Toms

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára