pondelok 9. júna 2014

Clutch bag

Chodíte do Second-handov? Niekto si povie, že by tam nikdy nevstúpil. Tento trend je však v rozkvete. Hlavne preto lebo sa tam dajú nájsť skvosty za zlomkové ceny. Druhým dôvodom môžu byť materiály a látky. V dnešnej dobe sa bohužiaľ vyrábajú veci, ktoré majú krátku životnosť a materiály nemajú nič spoločné z ozajstnou kvalitou (ak teda hovoríme o bežných obchodoch s konfekciou). Tretím dôvodom môže byť možnosť mať niečo, čo nestretnete len tak na ulici na dievčati oproti vám. Jedinečnosť a originálnosť je vyhľadávaným fenoménom, čo pochopili aj mladý návrhári a dizajnéri, ktorí sa snažia odlíšiť a vytvoriť niečo jedinečné a hlavne len jedno. Tu v Španielsku som hľadala second-hand niekoľko krát. Nájsť nejaký na nete by bola utópia. A nemám veľmi chuť robiť tour de uličky lebo tých je tu veľa. Minule som však na kecacej prechádzke s kamarátkou našla náhodne jeden second-hand. Maličký obchodík v maličkej uličke. Mimochodom hneď vedľa second-handu bol čarovný antikvariát. Vôňa starých kníh nás zrazila takmer skôr ako sme vôbec vošli a skvosty od svetoznámych klasických spisovateľov, zo súkromných zbierok, nás uchvátili na prvý pohľad. Môžem spomenúť napríklad - Shakespeare, Diderot, Voltaire, Hemingway, Cervantes... no proste literárne nebo.
Aby som sa vrátila späť k môjmu úlovku. Poprechádzali sme celý obchodík a takmer pri každom rohu sme híkali od úžasu. No najviac ma dostala listová kabelka. Tá kabelka je tak elegantná a simple, že to bola láska na prvý pohľad (a aj na druhý po tom ako som zistila cenu). Pozrite! Nevyzerá úžasne? :) 


Do you shop in thrift shops? Some people say that they would never buy anything there. Mostly cause of not very tempting specific smell. On the other hand this trend is now blooming. There is a big possibility to find any cheap gems from well-known designers. The second reason for buy things there could be quality. Of course, not everything is made from material which is worth of but it is possible to find there at least good fabric. Third reason could be that the possibility of meet some other girl with same clothes on the street is almost zero. The uniqueness and originality is phenom which second-hand clothes have. Here in Spain I have been looking for such shop many times.  I really don´t have mood for make a tour de streets, mostly cause here is a lot of small streets. But I found one and so far the only one. By the way, just next to this second-hand is one really amazing and charming secondhand bookshop. The smell of old books is there fascinating and catch you even sooner than you step to the shop. Not to mention books from worldwide known classic authors as Shakespeare, Diderot, Voltaire, Hemingway, Cervantes... simply heaven. 

Back to my second-hand experience. We crossed with my friend an entire shop from right to left and I have to say that we were amazed. The number one for me was clutch bag. It is so elegant and simple, so it was the love at the first sight (also for the love at the second sight - cause of the very friendly price. Look! Doesn´t it look fabolous?  :)


top- Shana, pants - H&M, pumps- Zara, clutch- Second-Hand, collar- random, watches - Fossil, bracelets- red-random, pink- shop of young designers in Málaga

2 komentáre:

  1. Ja vždy obdivujem dievčatá ktoré majú užasný outfit a potom sa dozviem že polku vecí majú zo secondhandu. U nás v Nitre máme pár týchto obchodov ale nikdy sa mi na nič super nepodarilo naraziť :/

    http://lindatayllor.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom podobne! Nebola som ešte vyslovene na love vecí zo secod-handov (skôr som na tieto obchody len náhodne narazila). A mám odtiaľ len dva kúsky... nič iné ma tam nezaujalo. Ale dúfam, že raz to príde :)

      Odstrániť