streda, 23. júla 2014

Textile house shopping

Tramtaratáááá! Minulý týždeň som prvýkrát navštívila slávny Textilhouse. A nie jeden, rovno 5! :D Nie, nie.. nebolo to preto, že by som sa zbláznila a chcela sa upražiť v  teple a slnku. Verte mi, radšej by som sedela doma v chládku. Obehávala som však podnájmy a vždy mi do cesty vbehol Textilehouse. Keď som vošla opantala ma typická vôňa/zápach(?) chemického čistenia a na moje prekvapenie veľký počet ľudí rôznych vekových kategórií. Od bežných žien, cez babičky hľadajúce oblečenie pre vnúčatá až po dievčatá hľadajúce vychytávky. Boom nákupov v second-handoch je teda jasne badateľný. A musím povedať, že aj ja som tam našla tie svoje top kúsky. Chystám sa ešte na novú kolekciu a dúfam v nejaký návrhársky skvost. Vystihla som práve chvíľu výpredajov a najdrahšia vec ma stála 1,50 eura, najlacnejšia 1 euro. Po tejto mojej skúsenosti rozhodne odporúčam vyskúšať.



Last week I visit for the first time one (let´s say) famous thrift shop in Bratislava. When I got inside I was surprised of amount of people who were shopping there. I have to say that I found there some very good and quality clothes. Moreover, I will go to check also new collection, cause I hope that I will find any fashion gem from designers. I strongly recommend to try some good trift shops, although you have to check a lot of hangers to find dream piece of clothes.

 blouse - Di Cuore, top - Kenzo
t-shirt- VERO Moda, pale green sweater - Jones New York Collection, white sweater - GAP

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára