piatok, 25. júla 2014

Inspiration for hot days

Čo si obliekate v horúcich dňoch? Ja sa snažím držať zásady - žiadna čierna. Minule som si všimla, že napriek 30°+ sa ľudia nevzdávajú čiernej farby, ktorá, ako všetci dobre vieme, priťahuje teplo. Ja som si toto leto obľúbila bielu farbu a nielen preto, že opticky robí pokožku tmavšou. Byť oblečený od hlavy až po päty v bielej je však tiež nebezpečná kombinácia. I keď občas sa oplatí riskovať aj týmto smerom. Okrem bielej farby si v lete často obliekam vzory, v poslednej dobe tie vzory aj miešam a experimentujem (napríklad bodky s prúžkami, kvetiny s prúžkami atď.). Mojou obľúbenou farbou je aj kráľovská modrá a výrazné farby. Niekde som čítala, že k môjmu typu pokožky a vlasov sa hodia výrazné farby viac ako tie tlmené, v ktorých by som vyzerala ako šedá myška. Niečo na to asi bude lebo sa vo výrazných farbách cítim ako ryba vo vode. A čo vy? Máte nejaké tajné triky na prežitie horúcich dní? 

 Nasledujúce kombinácie sú outfity, ktoré som hojne využívala počas týchto tropických dní. :)



What do you wear in summer? I try to keep on one simple rule- NO black. For my surprise, despite of more than 30 degrees a lot of people out there is wearing black color, which naturally keeps hot inside. Me,  on the other hand, I´m pretty in love with a white color. Not only cause it optically makes my skin darker. Wearing a white from head to toes can be a dangerous combination (cause some say that white makes us bigger/fatter!). I don´t agree. I feel in white so light and it is for me one of  typical colors for vacation.
In summer I like to wear prints too and even more I love to mix different prints (f.e. dots and stripes, flower and stripes and so on). Among my favorite colors of summer I have blue color and other bright colors. Somewhere I read that bright colors are suitable for my type of skin and hair. I truly believe it, cause in bright colors I feel so comfortable. What are your secret tricks for tropical hot days?

Following pictures show my favorite combinations for outfit, which lately I used a lot during these tropical summer days. :)
 

top- Shana, skirt - Shana, bag -  from Spain, collar - random

tshirt - random, skirt - AliExpress, bag - Mango, collar - random

top - VeroModa (secondhand), skirt - New Yorker, bag - from Spain, collar - AliExpress


 top - DiCuore (secondhand), shorts - H&M, bag - from Spain (MisCaprichos), watches - Fossil, fan - must-have

1 komentár: