sobota, 26. júla 2014

Bazárik

This post only for Slovak and Czech readers!

Takže ako som už nejaký ten čas spomínala, podarilo sa mi pretriediť moje veci a teraz ich posúvam ďalej. 
Niektoré veci sú mi veľké, niektoré malé, niektoré som si kúpila v nákupnej mánií a nikdy som si ich neobliekla. Takže bola by som rada aby poslúžili aj niekomu inému. Ak by ste mali záujem neváhajte sa ozvať. V albumoch sú aj tie staršie veci, ktoré som už raz inzerovala TU. Na cenách sa vieme aj dohodnúť, keďže mi nejde o to zarobiť na nich (to môžte vidieť aj na tých cenách, že sú naozaj nízke) ale na tom aby som si pomohla aj ja (tým, že si vyprázdnim skriňu) a aby ste aj vy možno mali z toho úžitok (keďže vecičky sú krásne). :) 

Pripravila som pre vás niekoľko inšpirácií. 
Prajem vám krásny víkend!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára