utorok, 26. augusta 2014

Cropped top

Dnes mám pre vás nový outfit. Samozrejme, bol odfotený ešte v Španielsku. Spomínala som na to ako som moju obľúbenú bielu riflovú bundičku nosila v Decembri! Obávam sa, že tento rok to možné nebude a budem musieť vytiahnuť zimnú bundu. Poviem vám nemám veľmi v láske zimu, ani ako ročné obdobie ani ako stav počasia. Viem, že ešte zima nie je ale s týmto "letným" počasím na Slovensku je to na zváženie. :D
Mimochodom nezabudnite na "cestovateľskú" giveaway TU a aj na výpredaj môjho šatníka TU
A ak chcete byť pravidelne informovaní sledujte môj Instagram. :)


Today I have for you new outfit. Of course, this picture was taken in Spain before almost 3 months (now is in Slovakia quite cold weather and the forecast is not positive at all). I was thinking about last year in Spain. Specifically, about a thing that I was wearing my favorite denim jacket in December! I´m afraid that this year it won´t be possible. I have to say that winter is not my favorite season, neither the cold is my favorite weather. 
By the way don´t forget to follow me on the Instagram. :)

cropped sweater - Primark, skirt - New Yorker, flats - H&M, bag - MisCaprichos(Granada)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára