streda, 6. augusta 2014

Where to go in Bratislava?

Dnes nemam pri sebe moj notebook tak sa ospravedlnujem za prispevok bez interpunkcie. Pozicala som si priatelov notebook a kedze nie je slovak nema tu znaky s nasou slovenskou interpunkciou. Moj posledny tyzden je nabity navstevami - slovenskymi aj zahranicnymi. Od tych zahranicnych som pochytila niekolko easy receptov, ktore planujem vyskusat na rychle vecere. Okrem toho sme vsak obehali zopar restauracii. Nie som  velky gurman a ani nie som typ, ktory by behal po meste a vyhladaval nove lokaly, cize ma musite brat s rezervou... V Bratislave sa podla mojho nazoru treba urcite zastavit (hlavne s navstevami) v Slovakpub-e, U zeleneho stromu a U zlateho bazanta (hlavne na 5 litrové pivo :D). Mimochodom, ak poznate nejake super lokality dajde vediet.

Okrem toho mam za sebou skusenost z Ice Baru. Skusenost je to jednoznacne dobra, najzaujimavejsi je asi ten pocit ked vyjdete z -5 stupnov do +25. Ice Bar je podla mna miesto kde clovek pride raz a nie je tam uz velmi co obzerat. Len co sme vosli sme spravili v priebehu 10 minut asi 1564 fotiek, vypili co nam dali, zahadzali sme si na terc s ľadovými pohárikmi a vybavené. Ja osobne mam radsej bary a podniky kde si clovek sadne a vychutnava moment ale ako skusenost Ice Bar v Bratislave jednoznacne stoji za to. 

Saty, ktore mam na sebe som splasila v H&M za 5€. A to som len chcela prejst cez obchod. Kupila som si este jedny, ktore maju strih ako saty pre vilu. Uz teraz viem ze s tzv. flats ich nosit nemozem lebo by som vyzerala ako vila Amalka ale s lodickami budu super. Tieto cervene maju zase skvely volan, ktory sa krasne toci. Ved pozrite sa sami! ;) 


Just right now we have visitors - our friends from Spain. So we are spending days as typical tourists in Bratislava. Crossing city, making pictures and chilling... that is what we do! We went to couple of restaurants here. In my opinion, if you are in Bratislava you should visit Slovak pub (which is a restaurant with typical Slovak food), U zeleneho stromu and U zlateho bazanta (both very similar but in Zlaty Bazant it is worth to ask for 5 liter beer! :D )

I've got also an experience from Bratislava Ice Bar. The experience is surely good, the most interesting is moment when you get from -5 degrees to +25 degrees. Anyway, I think that one visit of Ice Bar in a life is enough. When we got there, we started to make like a million pictures as typical tourists. We drank what they gave us and that was it. Personally, I prefer bars or pubs where I can sit and enjoy the moment with my friends. But it is definitely to have experience from Ice Bar.

The dress which I wear I have bought in H&M for 5€. You know it, I just wanted to pass through the shop and it finished with two dresses in my shopping bag. The other dress looks like fairy dress. I'm sure that I would look like one if I wear flats with it. On the other side with heels it could look nice. These red ones have a beautiful ruffle which perfectly spins. You'll see at the end of this post! ;)
 
dress - H&M, sandals - Bata, bag - Second Hand, watches - Fossil

1 komentár:

  1. Pozývam Vás na môj blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť