sobota, 2. augusta 2014

Emerald skirt

Celý týždeň som strávila bez internetu. Nie, nebola som na dovolenke (na nešťastie) ale konečne som našla byt pre priateľa, takže som strávila týždeň nakupovaním - nakupovaním jedla, pracieho prášku, mopu a podobných veľmi zle znejúcich potrebných vecí. Ako high-light tohto nakupovacieho týždňa musím spomenúť obchodný dom IKEA (zbožňujem nakupovať všelijaké tie malé makčy-čačky, vecičky a vlastne úplne nepodstatné ale chutné dekorácie) a obchod LIDL. Nie som síce veľký fanúšik tohto reťazca ale práve prebiehajúci španielsky týždeň nemohol ostať v úzadí a.k.a boli sme sa vyblázniť. Ak máte radi chuť Španielska tak vám naozaj odporúčam zavítať do Lidlu. Pre lepšiu predstavu TU máte malý teaser.

Za posledný týždeň som niekoľkokrát zmokla a tak asi chápete, že toto nie je outfit zo Slovenska (ach Španielsko chýbaš mi!) Mám na sebe ďalšiu zdedenú vec od priateľovej mamy - blúzku. Trošku som si ju upravila pretože sa mi nepáčilo, že mala na páse a na oboch rukávoch naťahovacie patenty, ktoré vytvárali  puff rukávy a pás. Takže je to taký malý SIY projektík. Je trošku priesvitná ale s čiernym tielkom alebo správne zvolenou spodnou bielizňou to problém nie je. Ako ste vy trávili tento upršaný týždeň?


I spent entire week without internet (no, I wasn´t at vacation, unfortunately!). I have found new flat for my boyfriend and there isn´t internet yet. But it doesn´t matter because we had to make a lot of shopping this week. To be precise, this type of shopping (for all necessary things of one flat) is not exactly girl´s dream. But it was educational. Hence, I have never realized how many things are needed when one is moving into a new flat. I would like to point out our shopping evening in IKEA - I love to buy all those decorations and tiny stuffs (which are totally unnecessary but so cute). Furthermore, the shopping in LIDL made me happy as well. Although, it is common supermarket I enjoyed our visit there. You know why? They have week of Spanish food, so we went there with my boyfriend and we got crazy! :D 

I got wet three times in this week so you could imagine that my outfit is not from Slovakia (oh, Spain I miss you so much!). I wear another inherited piece from my boyfriend´s mum - blouse. I cut it a bit cause the blouse had stretched sleeves and waist and I didn´t like it. So it is a little SIY project. The blouse is a bit transparent but either with black tee or with well-chosen underwear it won´t be problem.

blouse -Zara (SIY), skirt - H&M, sandals - Primark


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára