streda, 24. septembra 2014

I´m not a blogger

Odjakživa nerozumiem jednej veci. Ako si tie blogerky nájdu toľko času aby mohli postovať, fotiť outfity, upravovať fotky niekoľkokrát za týždeň? Napríklad taká Kenzas. Švédska veľmi úspešná blogerka, (ktorá má vždy úžasné outfity) ktorá prispieva nielen niekoľkokrát za týždeň ale aj niekoľkokrát za deň. I keď je asi pravda, že keď je blog "prácou na plný úväzok" čas sa nájde. 

Nevravím to preto, že by mojou métou bolo stať sa najlepšou blogerkou na svete. Naopak, nepovažujem sa za blogerku v pravom zmysle slova. Považujem sa skôr za dievča, ktoré baví móda a veci s ňou spojené a ktoré sa vo voľnom čase chce o túto svoju vášeň podeliť. Vždy rada objavujem nové blogy, pretože takmer so železnou pravidelnosťou si z nich niečo pozitívne odnesiem. Či už inšpiráciu alebo len dobrú náladu.Preto mi kľudne dajte tipy na blogy, ktoré by som nemala vynechať :)

Outfit bol fotený minulý týždeň ale nejako som sa nedostala k tomu aby som ho uverejnila, keďže som mala prichystaný článok o výlete v Madride. Mám na sebe zdedenú vestu, ktorú ste už mohli vidieť tu a môj DIY výtvor - džííííny (tu nájdete postup ako si vyrobiť deravé rifle). Doplnené momentálne najobľúbenejšími pistáciovými plátenkami a maličkou kabelkou. 

A nezabudnite na bazárik. Odkaz na FB stránku bazárika nájdete aj tu na blogu (hore v záložkách). 


Since forever I don´t understand to one thing. How do all those famous bloggers find time to post, to take pictures of what they wear, to edit those photos and how they are capable to do it several times a week? For example, Kenzas, Swedish famous and successful blogger (who has every time gorgeous outfits) and who post not several times a week but several times a day! Well, since the blog is literally a full-time job they should find some time. 

Although I have my own blog, I don´t feel as a blogger. On the contrary I just feel as a girl who likes fashion and who wants to share this passion in her free time with others. I always like to discover new blogs, because surely I get something positive. Either inspiration or just good mood. :) Cause of this, If you have any tips for blogs who are worth of sight let me know! :)

Pictures of my outfit were taken one week ago. I post it now because at that moment I´ve already had prepared article about trip to Madrid. I wear inherited vest, which you could see here and my DIY creation - jeans (here you can find all information how to make ripped jeans). All accessorized with my favorite pistachio sandshoes and cross-body bag. 


 
vest - Cortefiel, sweater - Calliope, jeans - DIY, shoes - Puma, bag - Guess

1 komentár:

  1. Ahoj...ja tiež rozmýšľam nad tým istým...ja nemám ani koho prinútiť aby ma odfotil :-)...tiež sa nepovažujem za super blogerku :-)

    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť