piatok, 5. septembra 2014

Knitted

Je ťažké mať veci rozložené na troch miestach, troch mestách a troch domovoch. To sú stále tri zubné kefky, tri odličovače, neustále balenie sa a premýšľanie o tom čo si zabaliť a čo si obliecť. Cítiť sa doma nikde ale zároveň všade. Nikdy som si nemyslela že raz budem takto pendlovať. Nehovoriac, že mám značnú časť vecí v Španielsku.

Môj posledný outfit je vytvorený z kúskov ulovených v posledných výpredajoch. Vbehla som do obchodu bez jasného cieľa a kúpila som pánsky sveter za 1 euro! Veľmi sa mi páčil vzor a poňala som to ako oversize sveter pre mňa. Biele šortky som hľadala celé leto a nakoniec som na ne narazila keď som nehľadala. Proste skvelé nákupy ;)


It's quite hard to have personal things and clothes in three places, in three cities, in three homes. It is always about having three toothbrushes, three make-up removers, packing myself a lot of times in a month and it´s about continuous thinking what to pack and what to wear. It´s about to feel home nowhere and at the same time everywhere.  Not to mention that in Spain I have still some things.

You know moments when you pass through shops without reason? Like this I bought this striped man sweater for 1€. For me it is like an oversized sweater. The shorts I was looking for about all summer and eventually I found them when I was not looking for them. So amazing shopping! :)

sweater - New Yorker, shorts - New Yorker, tote bag - Lindex, watches - Fossil 

3 komentáre: