streda, 29. októbra 2014

Grey and black

Už dávnejšie som chcela spraviť post s týmto outfitom. Bolo to fotené pred pár týždňami tak preto som mala na sebe len tenký trenčkot.Ten už teraz odpočíva spolu s ostatnými letno-jarno-jesennými vecami. Ako ste si v tomto článku všimli už nakupujem v zimných farbách. Aj keď nemám veľmi v láske čiernu, sivú a tmavé farby (pretože nie sú také pozitívne) predsalen sa mi k tejto zime jeseni hodia. A mojou závislosťou sa stal taký ten frkaný vzor (pardón za výraz ale naozaj neviem ako sa reálne volá). To je presne ten vzor resp. farba čo mám na svetríku v outfite. Už som si nakúpila niekoľko kúskov v tejto farbe a neviem mu vôbec odolať v žiadnej podobe.  Páči sa vám taký vzor?


I´ve prepared this article some time ago but just right now the time for publishing have come.  Pictures were taken a couple weeks ago. Because of that I wear just a thin trench coat (which is now resting with all of summer-spring-autumn pieces of garment). As you could have seen in this post, I´ve already bought all new pieces in winter colors. Although, I don´t like colors like black, gray and other dark ones I really think that they fit to this period of the year. The cardigan, which you can see in the picture, has my actual favorite color. I really do not know the name of this color or pattern. When I´m shopping this is the right color which I´m going after. Simply, I can´t resist to it.  Do you like this pattern/color?



 
cardigan - KappAhl (second hand), jeans - Primark, flats - H&M, belt - New Yorker, trench coat - F&F, collar - AliExpress

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára