štvrtok, 11. decembra 2014

December new-in

Ahojte!
Ak ste čítali tento článok tak viete, že som si spravila 28. novembra takú malú challenge a celý deň som si nič nekúpila... ani len lístok na autobus (vďakabohu, za mesačný lístok). Naopak ostatné dni som nezaháľala a tak tu máme ďalšie New-In v mojom šatníku. Vďaka zľavám z časopisu Emma som nakúpila niekoľko kúskov v H&M ale niečo z nich ste už videli tu. Niekoľko kúskov je z Textilehouse - môžem povedať, že môj obľúbený secondhand. (verte či nie nikdy by som nepovedala, že poviem slovíčka obľúbený a secondhand v jednej vete). Ako môžete vidieť trošku ma chytila sukňová mánia, čo je celkom paradox, že práve v zimnom období... sama tomu nechápem ale baví ma to a milujem čierne silonky. :) Čo ste si nakúpili v poslednej dobe?

Chcela by som vám pripomenúť aj môj obchodník s oblečením. Nájdete tam množstvo kúskov. Len tak mi ležia v skrini a nemajú žiadne využitie preto by som bola veľmi rada ak by ste mali o niektorý z nich záujem. Sú raz- dva krát alebo vôbec nenosené. Tak šup šup do toho :) DO OBCHODÍKU KLIKNITE SEM.


Hello! 
If you have read this post you know that I kept the challenge of Buy nothing day. It means that whole day I bought nothing... neither a bus ticket (thanks to god for a month ticket). On the contrary, lately I did not hesitate to buy things so we have here a new post about New-In´s in my closet. I bought some pieces in my favorite H&M which you could see here too. Some of them are from my favorite thrift shop in Bratislava (believe me or not, I would never expected to say words favorite and thrift shop in one sentence).
As you can see I´ve got some type of skirt mania, which is quite a paradox since it is winter. I don´t understand but I really find black tights my favorite piece. And what have you bought lately? :)

 beige pencil skirt, grey pencil skirt - United colors of benetton (second hand),
 lime skirt, grey A-skirt, faux leather skirt - H&M


clutch bag from second hand (isn´t it perfect?)


cozy sweater - second hand, tube scarf, leather gloves - H&M

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem. Dokonca sa úžasne hodí takmer ku všetkému :)

      Odstrániť
  2. máš úžasný štýl, a pridávam sa k odoberajúcim až teraz, aj keď blog nenápadne sledujem už dlhooo ! <3

    http://double-white.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Veľmi ma teší ma, že sa ti páčia moje príspevky :) Ako pravidelný "sledovateľ" :P čo si myslíš aké typy článkov chýbajú alebo čo by si doplnila? :) Mám na pláne množstvo rôznych článkov ale rady objektívneho oka vždy pomôžu :)

      Odstrániť