streda, 24. decembra 2014

Happy Xmas!

Aj vy si už užívate vianočnú atmosféru? :) Ja už veselo počúvam vianočné songy. Milujem taký ten vianočný jazz či rokenrol ako napríklad všetky pesničky z Home Alone. Už minulý rok som si posťahovala vianočné songy od spevákov ako Chuck Berry, Dean Martin, Gene Autry či Bing Crosby a mnohých iných.
Samozrejme nemôžu chýbať ani songy ako Tešíme se na Ježiška alebo Vánoce, Vánoce pricházej. 

Chcela som vám prvotne popriať veselé letné prádzniny (vzhľadom na to, že som dnes bez slnečných okuliarov nemohla prejsť ani krok a našťastie som na sebe mala len tenkú bundu, v ktorej som sa beztak parila! :D ). Po minuloročných Vianociach v Španielsku som sa celkom tešila na sneh a také tie typické Vianoce ale keď to nejde tak to nejde. A tak si užívam aspoň to slniečko. :)

Keď sa s tými vianočnými prianiami roztrhlo vrece tak aj ja Vám chcem zaželať šťastné a veselé Vianoce strávené v kruhu rodiny a blízkych. Vianoce sú práve tým časom kedy by sme mohli zabudnúť na každodenný stres (ktorého máme zjavne dosť) a jednoducho vypnúť a užívať si bez výčitiek všetky neresti (áno hovorím o jedle a pití). :) Takže želám Vám všetkým krásne Vianoce! :)


Do you have christmas mood? :) I´m already listening all typical christmas songs. I love those christmas songs which are more rock and roll. For example typical songs from ageless classic Home Alone. My favorites are songs from singers like Chuck Berry, Dean Martin, Gene Autry or Bing Crosby and lots more.

I wanted to wish you a merry summer holidays at the first place (maybe you don´t know but here in Slovakia it is today very sunny day with blue sky and with 15 degrees, so sunglasses are must-have piece :D ). After Christmas in Spain I quite enjoyed idea of snowy christmas but what can I do? I can´t say that I do now enjoy this warm sun. :)

Mainly, I would like to wish you Merry Christmas with your family and friends. Christmas is the best time of year for literally turn off all the stress and simply enjoy moments and all vices (yes, I mean delicious food and drinks). :) So Merry Christmas to you all!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára