pondelok, 1. decembra 2014

Hello Jeans!



Pekný začiatok týždňa. 
Už dávnejšie som vám spomínala, že plánujem napísať článoček o tom ako kombinovať jeansy. Jeansy a denim sú všeobecne veľmi obľúbený kúsok oblečenia a isto patrí k tým viac pohodlnejším. Zaujímavé je to, že dnes si to bez obľúbených džíínov ani nevieme predstaviť. Kedysi boli džíny pracovným odevom a boli znakom robotníckej triedy. V súvislosti s džíínami si určite vybavíte príbehy starých rodičov o tom ako čakali v radoch pred kultovým Tuzexom a za ťažko zarobené peniaze si chceli kúpiť práve tie svoje džíny. 

Určite im v tom momente nikdy nenapadlo, že raz bude v obchodoch toľko typov, druhov, strihov a samozrejme asi si ani nevedeli predstaviť takú koncentráciu obchodov a obchodných centier so zahraničným tovarom (ale to je už na inú tému). Vytvorila som niekoľko jesenno-zimných kombinácií, ktoré nosím s mojim obľúbenými džíínami. Aké sú tie vaše obľúbené džínsové kombinácie?

Inak celkom ma mrzí, že ste sa nezapojili veľmi do prieskumu o najkrajší letný outfit (kde som jedného z vás chcela odmeniť sladkým alebo kozmetickým balíčkom). Ak máte ešte záujem dajte mi vedieť a môžeme to obnoviť. :)


Hello to all of you. 
I´ve mentioned some time ago that I was planning to write an article about jeans. Jeans and denim are generally favorite piece of garment and surely it is one of the most comfortable pieces. It is very interesting to realize that before dozens of years jeans were part of clothes for laborers. So they were a sign of lower working class. Nowadays they are favorites of millions of people. So I made outfit of my own favorite´s combination with jeans. Tell me how you wear them. :)

 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára